Dział Wsparcia Edukacji serdecznie zaprasza nauczycieli akademickich PW (prowadzących zajęcia dydaktyczne ze studentami I lub II stopnia) na zdalnie prowadzone szkolenie pn. Problem Based Learning i teamworking (2 dni), które odbędzie się w terminie: 16-17.02 lub 17-18.02.2022 r. Szkolenie w dodatkowym terminie zostało zaproponowane w odpowiedzi na prośby kierowane ze strony pracowników Uczelni. Rekrutacja trwa do 9 lutego (do końca dnia).
wariant nr 1: 16-17.02.2022 r. (środa i czwartek) w godz. 9:00-12:30
lub
wariant nr 2: 17-18.02.2022 r. (czwartek i piątek) w godz. 9:00-12:30
Szkolenie zostanie zrealizowane w terminie (wariant nr 1 lub wariant nr 2) pasującym większej liczbie osób, które wypełnią formularz zgłoszeniowy do 9.02.2022 r.
Zgłoszenia przyjmowane są do środy 9 lutego (do końca dnia)
https://ankieta.cziitt.pw.edu.pl/index.php/379946?lang=pl
W przypadku problemów z przesłaniem ankiety, prosimy o otwieranie linku do ankiety w przeglądarce w trybie "incognito".
https://nerw.pw.edu.pl/Zadania-projektow-oferta/Szkolenie-Problem-Based-Learning-i-teamworking
Program szkolenia zrealizowano w trakcie intensywnego kursu w zakresie innowacyjnych form kształcenia (5 lub 6 dni). Uczestnicy, którzy wzięli udział w kursie intensywnym nie mogą skorzystać ze wskazanego szkolenia.
nauczyciele akademiccy prowadzący zajęcia dydaktyczne ze studentami (I lub II stopnia) z jednostek: KNEiS, SJO, WArch, WBMiP, WF, WGiK, WIBHiIŚ, WIL, WMT, WSiMR, WT.
*Kursy z zakresu innowacyjnych umiejętności dydaktycznych dedykowane są nauczycielom akademickim wydziałów PW, które nie uczestniczyły w poprzednim projekcie „Kompetentny wykładowca – wysoki poziom nauczania”.
Szczegółowe informacje dotyczące zasad rekrutacji znajdą Państwo w Regulaminie rekrutacji.
Dział Wsparcia Edukacji CZIiTT PW
e-mail: dwe.cziitt@pw.edu.pl
tel.: 22 234 14 71.
Szkolenie jest realizowane w ramach projektu NERW PW. Nauka – Edukacja – Rozwój - Współpraca, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój).