Rekrutacja na szkolenie – Obsługa trudnego klienta

Rekrutacja na szkolenie – Obsługa trudnego klienta

Dział ds. Szkoleń PW serdecznie zaprasza pracowników Politechniki Warszawskiej a w szczególności kadrę kierowniczą dziekanatów a także osoby zaangażowane w obsługę studentów do udziału w bezpłatnym szkoleniu, mającym na celu naukę skutecznego porozumiewania się w sytuacji trudnej i konfliktowej.

Zajęcia poprowadzi Pani Agnieszka Świst Kamińska.

Wykonawca: firma Szkoła Męskiego Stylu.

Plakat_Trudny klient

Więcej informacji o szkoleniu i sposobie rekrutacji  -> tutaj

Oferta szkoleń w okresie kwiecień – wrzesień 2022 -> tutaj

Szkolenie realizowane jest w ramach zadania 48 „Kompetentny Lider” w projekcie  „NERW PW. Nauka-Edukacja-Rozwój-Współpraca” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego i kierowane jest do kadry zarządczej Politechniki Warszawskiej.

Powered by eZ Publish™ CMS Open Source Web Content Management. Copyright © 1999-2012 eZ Systems AS (except where otherwise noted). All rights reserved.