Zadanie 44 – Kompetentny wykładowca
Szkolenie pn. Podejście biznesowe do dydaktyki | |
Opis kursu |
Skrócony opis:
Rozszerzony opis: |
Cel kursu | Wdrożenie innowacyjnych form kształcenia w dydaktykę |
Prowadzący | Marcin Luckner - Zespół Rektorski ds. innowacyjnych form kształcenia (INFOX PW) |
Czas trwania | 8 godzin lekcyjnych (+ opcjonalnie 5 godzin indywidualnego tutoringu – liczba godzin tutoringu jest niezależna od liczby zrealizowanej liczby szkoleń w zakresie innowacyjnych form kształcenia) (1 godzina lekcyjna = 45 min) |
Terminy kursów | Kurs zaplanowano dla 3 grup uczestników: Grupa nr 1: 5.05.2021 r. (środa) w godz. 9:00-16:00 Grupa nr 2: 17.06.2021 r. (czwartek) w godz. 9:00-16:00 Grupa nr 3: 25.06.2021 r. (piątek) w godz. 9:00-16:00 |
Miejsce (kursy stacjonarne) | Centrum Zarządzania innowacjami i Transferem Technologii Politechniki Warszawskiej |
Kursy online (w okresie trwania epidemii) | Szkolenie prowadzone z wykorzystaniem aplikacji MS Teams i Mural |
Wykaz minimalnych wymagań technicznych przy realizacji szkolenia w trybie online | - stałe łącze internetowe oraz komputer wyposażony w kamerkę i mikrofon (dla efektywnego uczestnictwa w szkoleniu kamera i mikrofon muszą być włączone podczas szkolenia), - miejsce, gdzie uczestnik będzie mógł wykonać ćwiczenia np. stojąc lub siedząc. |
Zakres kursu | Minimalny zakres kursu obejmuje zajęcia warsztatowe o tematyce: 1) Aspekty biznesowe związane z prowadzeniem projektu 2) Interesariusze projektu- identyfikacja i angażowanie 3) Wstępne badanie rynku 4) Definiowanie i rozwiazywanie problemu biznesowego 5) Prototypowanie rozwiązania i dostarczanie produktu projektu |
Zakres tutoringu | 5 godzin zajęć z wybranym trenerem obejmuje: 1) Opracowanie indywidualnego sposobu wdrożenia technik poznanych w I etapie kursu - praca z trenerem 2) Przeprowadzenie zajęć ze studentami z wykorzystaniem nabytych umiejętności. 3) Konsultacja z trenerem dotycząca przeprowadzonych zajęć. |
Uzyskane kompetencje | - Uczestnik ma wiedzę z zakresu prowadzenia projektu biznesowego - Uczestnik ma wiedzę z zakresu adaptowania podejścia biznesowego do wprowadzania zmiany w procesie dydaktycznym |
Wymagania względem uczestników projektu | Uczestnicy projektu zobowiązani są do:
Przykładowa propozycja tekstu do umieszczenia np. w sylabusie: „Zajęcia zostały przygotowane i będą prowadzone z wykorzystaniem innowacyjnych i kreatywnych form kształcenia.” |
Dokument wydawany po zakończeniu kursu | Uczestnicy, którzy udokumentują spełnienie powyższych wymagań otrzymają zaświadczenie o ukończeniu kursu. |