Kompetentny lider
Celem zadania nr 48 - Kompetentny lider jest podniesienie poziomu zarządzania uczelnią, poprzez system kursów/szkoleń/warsztatów i studiów podyplomowych skierowanych do kadry kierowniczej i administracji, podnoszących kompetencje zarządcze.
Okres trwania zadania: 01.03.2018 – 30.09.2022
Zadanie obejmuje: |
„Akademia menadżera” studia podyplomowe: |
Cykl 60 szkoleń podnoszących kompetencje zarządcze, z tematów:
|
Szkolenia wyjazdowe dla kadry zarządczej |
Opracowanie szkoleń e-learningowych
|
Specjalistyczny kurs języka angielskiego w obszarze zarządzania |
Szkolenia z zakresu zarządzania własnością intelektualną |
Szkolenia certyfikowane zgodnie ze światowymi standardami
|
|
Aktualne rekrutacje
Informacje na temat prowadzonych rekrutacji będą systematycznie zamieszczane w zakładce Aktualności oraz w zakładce Kalendarz zapisów, a także będą rozsyłane za pośrednictwem wydziałów oraz listy mailingowej. W celu zapisania się na listę mailingową lub wypisania z niej prosimy o przesłanie stosownej informacji na adres dwe.cziitt@pw.edu.pl.
Oferowane szkolenia realizowane są w edycjach. Kolejne edycje szkoleń planowane są w kolejnych semestrach w czasie trwania projektu.
Zasady rekrutacji i warunki uczestnictwa:
Rekrutacja dokonywana jest spośród chętnych pracowników PW, odpowiednio w kolejności pierwszeństwo mają: |
1. Rektor, prorektorzy, dziekani, prodziekani, dyrektor kolegium, zastępcy dyrektora kolegium, kanclerz, zastępcy kanclerza, kwestor, zastępca kwestor, |
2.dyrektorzy/kierownicy jednostek ogólnouczelnianych oraz ich zastępcy, kierownicy szkół doktorskich, |
3. dyrektorzy instytutów na wydziałach oraz ich zastępcy, |
4. kierownicy jednostek administracji centralnej oraz ich zastępcy, |
5. kierownicy katedr i zakładów oraz ich zastępcy, |
6.kierownicy komórek organizacyjnych w jednostkach ogólnouczelnianych oraz ich zastępcy, |
7. kierownicy biur i działów administracji wydziałowych oraz ich zastępcy, |
8.członkowie Rady Uczelni i Senatu będący pracownikami PW, przewodniczący Rad Naukowych Dyscyplin oraz ich zastępcy, przewodniczący komisji senackich i rektorskich oraz ich zastępcy, pełnomocnicy rektora, |
9. pełnomocnicy kanclerza, pełnomocnicy kwestora, pełnomocnicy dyrektorów/kierowników jednostek ogólnouczelnianych, |
10. przewodniczący komisji wydziałowych i dziekańskich oraz ich zastępcy, pełnomocnicy dziekanów, |
11. kierownicy sekcji, zespołów etc. administracji centralnej oraz ich zastępcy, audytorzy, osoby zajmujące samodzielne stanowiska w administracji centralnej, |
12.kierownicy sekcji, zespołów etc. w jednostkach ogólnouczelnianych oraz ich zastępcy, |
13. kierownicy sekcji, zespołów etc. administracji wydziałowych oraz ich zastępcy, |
14. kierownicy projektów (różnego rodzaju) realizowanych w PW, przewodniczący/kierownicy zespołów zadaniowych powołanych odpowiednio przez Rektora/Dziekana/Dyrektora/Kanclerza, |
15. pozostali pracownicy zaangażowani w procesy zarządcze, którzy uzasadnią potrzebę podnoszenia swoich kompetencji we wskazanym zakresie, przyczyniających się do poprawy funkcjonowania zarządzania Uczelnią. |
Skontaktuj się z nami:
Dział Wsparcia Edukacji CZIiTT PW
e-mail: dwe.cziitt@pw.edu.pl
tel.: 22 234 1423
lub
Dział ds. Szkoleń
e-mail: szkolenia.DSK@pw.edu.pl
tel. 22 234 5957