Od pomysłu do projektu biznesowego – preinkubacja dla studentów Politechniki Warszawskiej Inkubator Innowacyjności PW
Do programu preinkubacyjnego zapraszamy studentów Politechniki Warszawskiej, którzy mają pomysł na usługę lub produkt i chcą nad nim popracować. Proponujemy Wam udział w kursie pozwalającym na weryfikację założeń pomysłu biznesowego.
Rejestracja: https://tiny.pl/tmg85
Udział w programie jest bezpłatny.
*Partnerem wiosennej edycji programu od „ Od pomysłu do projektu biznesowego” jest Stowarzyszenie Studentów BEST (BEST Warszawa).
Kiedy?
Od 5 marca do 16 kwietnia (8 spotkań + Expert Day); godz. 14.00-20.00
Poszczególne terminy podamy wkrótce.
*W trakcie każdego spotkania serwis kawowy oraz lunch.
* Zaświadczenia dla tych, którzy ukończą cały program.
Gdzie?
Centrum Zarządzania Innowacjami i Transferem Technologii Politechniki Warszawskiej
ul. Rektorska 4; sala 5.04
Warszawa
Dla kogo?
Studenci stacjonarni Politechniki Warszawskiej:
- 4 ostatnie semestry studiów I i II stopnia
Zgłoszenia:
- osoby indywidualne
- zespoły (2-5 osób)
Co zyskasz?
- udział w warsztatach (8 spotkań po 6h)
- kontakt z mentorami Inkubatora Innowacyjności Politechniki Warszawskiej
- dostęp do powierzchni ININ PW w trakcie trwania edycji, a także po, w celu kontynuacji pracy nad projektem (Project Room Inkubatora Innowacyjności PW)
- w przypadku pozytywnej weryfikacji projektu biznesowego, możliwość kontynuacji prac po założeniu działalności gospodarczej – w ramach Inkubacji - Inkubatora innowacyjności PW
- pierwszeństwo udziału w wydarzeniach organizowanych przez CZIiTT PW
- networking
- DemoDay – prezentacja projektu przed szeroką publicznością w trakcie konferencji BEST Engineering Meeting – partnera najbliższej edycji
Program warsztatów:
Tydzień 1 i 2 Definicja problemu, możliwego rozwiązania i zestaw ogólnych informacji dot. prowadzenia firmy; Business Model Canvas.
Tydzień 3 Podstawy księgowości.
Tydzień 4 Customer Development; zaprojektowanie eksperymentu (wywiady, ankiety) dla pomysłu na produkt lub usługę; rozmowy z potencjalnymi klientami/użytkownikami.
Tydzień 5 Czym jest marka własna i jak ją zbudować?; zespół (budowa, rozwój, komunikacja).
Tydzień 6 Analiza wniosków z wywiadów/ankiet; ponowne uzupełnienie Business Model Canvas; finansowanie.
Tydzień 7 Marketing i sprzedaż; stworzenie prototypu (makieta, landing page itp.).
Tydzień 8 Pitching
+ Expert Day i DemoDay
Regulamin dostępny tutaj.