Obsługa trudnego klienta - Szkolenie online

Obsługa trudnego klienta - Szkolenie online

Dział ds. Szkoleń serdecznie zaprasza na dedykowane, bezpłatne, dwudniowe szkolenie „Obsługa trudnego klienta”, które poprowadzi p. Ireneusz Wolski z firmy Brainstorm Group Sp. z o.o. Zajęcia odbędą się w formie zdalnej. 

Szkolenie realizowane jest w ramach zadania 48 „Kompetentny Lider” projektu  „NERW PW. Nauka-Edukacja-Rozwój-Współpraca” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego i kierowane jest do kadry zarządczej Politechniki Warszawskiej.

Termin zajęć: 14-15 czerwca 2021 r.

Godziny zajęć:  9:00-12:30

Platforma: ZOOM

 

Więcej informacji o szkoleniu i sposobie rekrutacji na stronie: https://www.szkolenia.pw.edu.pl/index.php/Szkolenia-biezace/szkolenie-online-Obsluga-trudnego-klienta-NERW-PW